Alivekerk – Branding
Branding project for a new church in Leuven called Alivekerk
branding, church, alivekerk, alive, kerk, graphic design, grafische vormgeving, strategy
562
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-562,bridge-core-2.5.4,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-186
Date
Tags
Branding, Graphic Design

Hoe kan een kerk eruit zien in 2015? Alive Kerk Leuven probeert daarop een antwoord te bieden. Vandaag loopt de kerk leeg en heeft ‘de kerk’ een eerder oubollig imago. Dit wilden Christophe en Brenda counteren door een kerk op te richten met een jong en eigentijds karakter. Vandaar mijn keuze om geen uitgesproken religieuze symbolen te gebruiken in het logo maar wel een sterk icoon waar iedereen zich mee kan identificeren.